Som et svar på den endrede utviklingen i markedet, samt en kundeportefølje med stadig økende behov for internasjonal tilstedeværelse, ser RED dentsu X et behov for å endre seg. Nå videreutvikles byrået til å bli en spydspiss internasjonalt, og bytter dermed navn til dentsu X. Byrået ble etablert i 2005, og har siden den […]
Dagens markedsføringslandskap krever mer enn bare salg. Forbrukerne krever at merkevarer bidrar positivt, både til samfunnet og miljøet. Denne utgaven av dentsu X sin Ahead 2024 rapport tar for seg de etiske dilemmaene moderne annonsører står overfor. Vi dykker ned i viktige temaer som bærekraft, ansvarlige markedsføringspraksiser og redefinering av tradisjonelle rammer for å drive […]
Etter å ha tilbakelagt to år med pandemi og vekselsvis åpning og lukking av sentre, er SATS tilbake for fullt. Nå setter SATS ny fart og denne våren har de gjennomført en større mediebyråpitch der valget til slutt falt på RED dentsu x.
RED dentsu X styrker sitt digitale team med to nye seniorressurser, Cathrine Hofland og Lindis Abrahamsen. Begge er tidligere ansatte som nå returnerer tilbake til selskapet.
Vi er veldig stolte og ydmyke over å få starte året med å ønske Bluestep velkommen som kunde. Vi skal levere strategi, planlegging, kjøp og gjennomføring til deres satsing i Norge
Økt oppdragsmengde fra både nye og eksisterende kunder gjør at det er økende behov for nye hoder i Red dentsu X. Nå øker de staben med åtte nye kollegaer for å styrke den digitale riggen.
Vi er stolt over å kunne presentere dentsu digital, en serie med gratis introduksjonsvideoer som enkelt forklarer hvordan markedsføring i digitale kanaler fungerer
Nå som vi nærmer oss slutten av et år hvor så mye har så skjedd er det naturlig med et tilbakeblikk. Hvordan var egentlig TV-året 2020? Vår Broadcast Lead Joakim Øverland tar deg gjennom året som har vært.
Et av våre store vinnercase det siste året har vært løsningen vi bygget for Entur, der vi kunne lage personaliserte videoer på Facebook, en løsning som tidligere ikke har vært mulig. Les hvordan vi bygget teknologi som er den første i sitt slag!
Nå som medieplattformer smelter sammen og målgruppen ikke lenger er passive mottakere av budskap, er det viktigere enn noen gang å fokusere på sluttkundens ønsker og behov.
Du bør tilby den samme opplevelsen på nett som kunden ville fått i en fysisk butikk med eksepsjonell kundeservice. Så hvorfor prioriteres ikke dette i markedsbudsjettet?
Gjennom en omfattende søknadsprosess for byråer, er nå RED Performance blitt sertifisert til å yte support innen Google Analytics og betal-versjonen Google Analytics 360 – og det som en kvalitetssikret partner.
Programmatic er ikke lenger et nisjeområde i digital annonsering, men noe alle som jobber med digital markedsføring må forholde seg til. Da teknologiutviklingen skjer raskt er det viktig å holde seg oppdatert til enhver tid, og mange spørsmål dukker nå opp der man må ta tydelige standpunkt. Her er ti tips du kan ta med deg med tanke på programmatic i 2017.