#   /   #   /   #   /   #
 
dentsu X
Redaksjonen
Send e-postKontakt dentsu X

Mestvinnende byrå i INMA Performance Awards

Under INMA Performancekonferansen, ble Performance Awards arrangert. RED Gruppens selskaper ble tildelt fire priser, og ble med det årets mestvinnende byrå.
Publisert: 9. september, 2014

Performance Awards arrangeres for å premiere de beste resultatene, og de mest innovative løsningene blant norske markedsførere. Vår ambisjon er å skape gode resultater for våre kunder gjennom innovasjon og dedikasjon, derfor er vi ekstra stolte over prisene vi vant som tydelig beviser uttelling på våre kunders bunnlinjer. Tusen takk til alle våre flinke kunder og ansatte, som har gjort en strålende innsats i markedsarbeidet!

RED Performance – Norges beste performancebyrå

Gull i kategorien «Innovasjon»

For caset «Skript Google Docs = 40 x inntekt», hvor INMA skriver «Bidraget ble berømmet for sine fantastiske resultater oppnådd ved forholdsvis enkle virkemidler. Juryen opplevde et godt fokus på automatisering, uten at det gikk på kompromiss med målretting og kvalitet. Dette skulle flere av oss ønske at vi hadde gjort selv», forklarer juryen og gir bidraget gull i kategorien Innovasjon.

Gull i kategorien «Singelkanal»

For caset «100 000 gode søkeord satt i system», hvor «juryen skrøt av de geniale virkemidlene, og melder at dette eksempelet vil bidra til å dra bransjen fremover.» Caset handler om å sette sammen et eget system hvor alle kundens produkter har unike annonser med oppdaterte priser, hvor produkter kun vises dersom de er på lager. Systemet gjør det mulig å optimalisere alle søkeord på en skalérbar måte.

Sølv i kategorien «Singelkanal»

For caset «Trippel Adwords-profitt for Interflora». Interflora nådde nye høyder med sin Adwords-annonsering når de byttet byrå, og maksimerte stramme budsjetter når de fikk tilgang til ekspertise og unik teknologi. Deler av caset har tidligere blitt beskrevet her.

RED Media Consulting – finner nye sammenhenger

Sølv i kategorien «Innovasjon»

For caset «Webanalyse for smartere TV-kjøp». Over 1 200 spotter og 30 000 minutter med besøksdata fra Google Analytics ble analysert, for å øke konverteringen fra TV-annonsering gjennom implementering av innsikt. Caset er tidligere publisert her.

Skrevet av:
dentsu X / Redaksjonen /
Send e-postKontakt dentsu X