Adrien Bjørnskau
Adrien Bjørnskau
Send e-postKontakt Adrien Bjørnskau

Ahead 2024 – Branding beyond impact

Dagens markedsføringslandskap krever mer enn bare salg. Forbrukerne krever at merkevarer bidrar positivt, både til samfunnet og miljøet. Denne utgaven av dentsu X sin Ahead 2024 rapport tar for seg de etiske dilemmaene moderne annonsører står overfor. Vi dykker ned i viktige temaer som bærekraft, ansvarlige markedsføringspraksiser og redefinering av tradisjonelle rammer for å drive […]
Publisert: 28. august, 2024

Dagens markedsføringslandskap krever mer enn bare salg. Forbrukerne krever at merkevarer bidrar positivt, både til samfunnet og miljøet. Denne utgaven av dentsu X sin Ahead 2024 rapport tar for seg de etiske dilemmaene moderne annonsører står overfor. Vi dykker ned i viktige temaer som bærekraft, ansvarlige markedsføringspraksiser og redefinering av tradisjonelle rammer for å drive frem betydningsfull forandring. Vi samler ulike perspektiver fra dentsu X i hele verden, for å navigere gjennom kompleksiteten i etisk annonsering, samt skape et markedsføringsøkosystem som driver suksess og sosialt ansvar.

Last ned rapporten her: https://dentsux.no/wp-content/uploads/dentsu-X-ahead-2024-branding-beyond-impact-1.pdf

Skrevet av:
Adrien Bjørnskau / /
Send e-postKontakt Adrien Bjørnskau