dentsu X kåret til Media Network of the Year i Eurobest
Eurobest Awards er en årlig begivenhet som anerkjenner og deler ut priser for noen av de beste og mest kreative kampanjene over hele Europa. Det at dentsu X nettverket ble kåret til årets medianettverk viser at vi er et byrånettverk som utfordrer samtidig som vi leverer på innovasjonskraft og kreativitet.
dentsu X består av 3500 kollegaer på tvers av 47 land som jobber med den samme filosofien til mediekjøp og kreativ kraft i byråene. Dette gjør at vi i Norge kan levere mediekjøp, strategi, innhold og teknologi for annonsører på tvers av de aller fleste viktigste markedene om det er behov for dette, der vi alle jobber sømløst på tvers av landegrensene for å oppnå effekt for våre kunder.
Det vi i RED dentsu X gjør lokalt i Norge og Norden er det samme som dentsu X står for globalt. Vi kaller det “experience beyond exposure”, og forklarer hvordan et godt forhold med en merkevare ikke bare kommer fra eksponeringer i media eller ved å følge forbrukerne gjennom bruk av programmatiske kjøp. Det kommer fra verdifulle opplevelser som du husker fordi du har blitt fortalt en engasjerende historie. Sentralt i dette står kundereisen – og alt det vi tilbyr i RED dentsu X leverer på hver sin del av denne kundereisen.