Operativ kunnskap, konkrete tips og inspirasjon om hva skal til for å lykkes i fremtiden er bare noe av det du får med deg hjem, dersom du melder deg på her.
Detaljhandelen står foran store og til dels helt nye utfordringer. Gamle oppskrifter kan nok fortsatt fungere, men i mange tilfeller er de nettopp det som ligger i navnet; gamle! Det som virket i går vil i mange sammenhenger ikke fungere i fremtiden. Kundene vil utfordre oss og vi må legge til rette for morgendagens handleopplevelser. For den vil være annerledes enn tidligere. Ønsker man å lykkes som retailer i fremtiden er det mekanismer som må forstås og utnyttes, i butikk og kommunikasjon.
På Retail Innovation 2015 vil utfordringer og løsninger presenteres, og du vil kunne ta med deg hjem operativ kunnskap som svarer på dine strategier. Dagen skal gi konkrete tips og inspirasjon til deg som enten jobber mot, gjennom eller i detaljhandelen med hva som må til for å lykkes i fremtiden. I tillegg vil prisen Retail Innovation 2015 deles ut til en aktør innenfor retail som har brukt innovasjon aktivt for å lykkes. Se fullt program.